Płatności i dostawa | Tabanda

Zaloguj

Zaloguj

Nazwa użytkownika witryny Tabanda.
Hasło powiązane z nazwą użytkownika.

Rejestracja

Zarejestruj przez e-mail Zaloguj / Zarejestruj się przezFacebook

Zarejestruj się i zdobądź 10% zniżki na pierwsze zakupy

Płatności i dostawa

PŁATNOŚĆ

1. Klient dokonując transakcji ma możliwość wyboru jednego z 3 systemów płatności: DotPay (www.dotpay.pl), PayPal (www.paypal.com) oraz Sofort Banking (www.sofort.com).

2. W cenę zamówienia z dostawą na terenie Polski wliczony jest koszt dostawy kurierem DPD.

3. W cenę zamówienia z dostawą na terenie UE wliczony jest koszt dostawy kurierem DPD.

4. Do każdego zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest określany indywidualnie koszt dostawy przesyłki kurierem UPS/DPD/EMS.

5. Płatność kartami płatniczymi jest możliwa obsługuje zewnętrzna firma – DotPay. System DotPay zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepu. Dzięki wykorzystywanemu systemowi dane o kartach klientów nigdy nie trafiają do obsługi sklepu internetowego. tabanda.pl otrzymuje od DotPay jedynie potwierdzenie autoryzacji, na podstawie którego realizuje zamówienie. Gwarantuje to pełne bezpieczeństwo danych, które znane są tylko klientowi i obsługującemu go bankowi.

 

    CZAS DOSTAWY

    1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia – określony w dniach roboczych liczonych od dnia opłacenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. W przypadku zamówienia na towary o różnym czasie realizacji obowiązuje najdłuższy z podanych terminów.

    2. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
    Czas dostawy zamówienia kurierem na terenie kraju – 1 dzień roboczy.
    Czas dostawy zamówienia kurierem w UE – 2 – 4 dni robocze.
    Czas dostawy zamówienia kurierem poza UE – podawany indywidualnie.

    3.W przypadku dwukrotnej nieobecności Odbiorcy pod wskazanym adresem, przesyłkę trzeba samodzielnie odebrać w Centrum dyspozycyjnym lub skontaktować się z kurierem.

    4.W przypadku, gdy tabanda.pl nie może z przyczyn zewnętrznych wysłać zamówienia w podanym terminie – pracownik sklepu skontaktuje się z Zamawiającym e-mailem lub telefonicznie. W takiej sytuacji Zamawiający może zrezygnować z zakupu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W takim wypadku pieniądze zostaną przelane z powrotem na konto klienta.

     

    popup-newsletter-occasional