REKLAMACJE | Tabanda
0
0,00 zł

Unia Europejska

Języki

Shopping cart is empty

Header Payments

Bus

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY: 30 DNI

DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE PL

DPD

WSZYSTKIE STANDARDOWE ZAMÓWIENIA DOSTARCZANE SĄ PRZEZ

Zobacz naszą politykę zwrotów i reklamacji
Credit Card OPCJE PŁATNOŚCI
Metody płatności Metody płatności

Zaloguj

Zaloguj

Nazwa użytkownika witryny Tabanda.
Hasło powiązane z nazwą użytkownika.

Rejestracja

Zarejestruj przez e-mail Zaloguj / Zarejestruj się przezFacebook

Zarejestruj się i zdobądź 10% zniżki na pierwsze zakupy

REKLAMACJE

W jaki sposób złożyć reklamację?

Należy sporządzić protokół reklamacyjny i odesłać reklamowany produkt na adres: Tabanda ul. Łąkowa 35/38, 80-769 Gdańsk w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. Koszt odesłania towaru reklamowanego zwracamy po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, koszt nieuzasadnionej reklamacji pokrywa kupujący.

Co się stanie, jeżeli kurier przyjdzie do mnie, a mnie nie będzie akurat w domu?

Kurier ma obowiązek zostawić informację (awizo) ze swoim numerem telefonu i prośbą o kontakt. W przypadku nieobecności odbiorcy kurier będzie próbował dostarczyć ją ponownie, a jeśli to się nie uda, wskaże gdzie i kiedy można osobiście odebrać przesyłkę.

Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?

W przypadku zastrzeżeń do stanu przesyłki czy ilości zamówionego towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. W protokole powinna ujęta być data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana produktów na nowe. Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 10 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. Po otrzymaniu protokołu gwarantujemy wymianę produktu wadliwego, uszkodzonego lub niekompletnego na produkt wolny od wad, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy równowartość jego ceny lub zaoferujemy inny produkty dostępny w sklepie.