ZAMÓWIENIA | Tabanda
0
0,00 zł

Unia Europejska

Języki

Zaloguj

Zaloguj

Nazwa użytkownika witryny Tabanda.
Hasło powiązane z nazwą użytkownika.

Rejestracja

Zarejestruj przez e-mail Zaloguj / Zarejestruj się przezFacebook

Zarejestruj się i zdobądź 10% zniżki na pierwsze zakupy

ZAMÓWIENIA

Czy mogę zadać dodatkowe pytania o produkt telefonicznie? Pod jaki numer mam dzwonić?

Tak, oczywiście chętnie udzielimy Tobie dodatkowych informacji pod numerem telefonu (+48) 509 822 218 w godz. 8:00 do 17:00 w dni robocze.

Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?

Nie, nie jest to możliwe.

Czy mogę zwrócić towar, który otrzymałem? Jest nowy, w oryginalnym pudełku.

Tak. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” możesz zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe w przypadku, gdy towar nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu. Prawu temu nie podlegają produkty przygotowywane na zamówienie. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Zwrotowi nie podlega jedynie koszty dostawy i odesłania towaru.

Zamówiłem towar, ale nie dostałem od Was potwierdzenia zamówienia. Dlaczego?

Towar został błędnie zamówiony. Jeżeli poprawnie wypełniłeś zamówienie, to powinniśmy je otrzymać, a Ty dostaniesz e-mail z potwierdzeniem. Brak takiego e-maila oznacza, że nie mamy zamówienia w bazie. Prosimy spróbować jeszcze raz od początku.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana lub anulowanie?

Tak. Na prośbę klienta przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub je anulować, o ile nie zostało ono przez nas zrealizowane. Prosimy o powołanie się na numer zamówienia – ułatwi to obsługę. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane, należy dokonać zwrotu przesyłki na własny koszt.

Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?

Nie, nie jest to możliwe w systemie, natomiast można skontaktować się telefonicznie z biurem handlowym pod nr +48 502 109 430 i ustalić możliwość i warunki rezerwacji.

Co się dzieje w przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia?

W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia kontaktujemy się z Klientem i przedstawiamy najbliższy możliwy termin jego realizacji. W przypadku braku zgody Klienta, anulujemy zamówienie, a w przypadku dokonania zapłaty z góry, zwrócimy pieniądze.

Jakie karty kredytowe honorujemy?

Karty, które honorujemy, to: VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB.