Zwroty i Reklamacje | Tabanda
0
0,00 zł

Unia Europejska

Języki

Shopping cart is empty

Header Payments

Bus

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY: 30 DNI

DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE PL

DPD

WSZYSTKIE STANDARDOWE ZAMÓWIENIA DOSTARCZANE SĄ PRZEZ

Zobacz naszą politykę zwrotów i reklamacji
Credit Card OPCJE PŁATNOŚCI
Metody płatności Metody płatności

Zaloguj

Zaloguj

Nazwa użytkownika witryny Tabanda.
Hasło powiązane z nazwą użytkownika.

Rejestracja

Zarejestruj przez e-mail Zaloguj / Zarejestruj się przezFacebook

Zarejestruj się i zdobądź 10% zniżki na pierwsze zakupy

Zwroty i Reklamacje

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” kupujący może zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Prawu temu nie podlegają produkty przygotowywane na zamówienie czyli SOFA i stół A. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i otrzymaną wraz z nim fakturę. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Wymiana produktu na nowy możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu.
3. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy odesłać przesyłką kurierską lub pocztową na adres: TABANDA ul. Łąkowa 35/38, 80-769 Gdańsk. Koszt odesłania produktu sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od ich wpłynięcia. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny produkty dostępny w sklepie.